voor alle lezers en lezeressen - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van kellebeekinkenia - WaarBenJij.nu voor alle lezers en lezeressen - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van kellebeekinkenia - WaarBenJij.nu

voor alle lezers en lezeressen

Door: helma

23 December 2012 | Kenia, Kisumu

Lindy, leuk als je volgend jaar meegaat, er is hier echt heel veel te doen. Als je het fijn vindt, lees dan ook mijn persoonlijke blog, er staan zeker verhalen bij die je zullen aanspreken. www.hankeesenhelma.waarbenjij.nu of op de site van onze stichting: www.hoogtijdvoorandersom.nl
fijne kerstdagen

CoCu: gezellig elke keer je reactie, ga jouw blog natuurlijk ook lezen als je weer in dit prachtige land bent!

Adriënne: ook jij bedankt voor je reacties, ik ben volop bezig met je zeepproject, maar ga je daar nog apart over benaderen. Ik heb de eerste kettingen al gekocht. en als het gewicht van onze bagage het toelaat ga ik nog een keer extra voor je op pad.

Ans en Tom: helaas ben ik er nog niet in geslaagd om foto's te plaatsen, maar dat leer ik hopelijk nog ooit (van jullie) we hebben een fantastische tijd hier, en samen met de meiden genieten we volop va lief en leed met elkaar.

Hee Marjon, trouwe lezeres, bedankt voor je support telkens weer!

Hans en Margreeth, kijk je ook op hankeesenhelma.waarbenjij.nu? Daar lees je alles over de vrouwen in Esikulu. Wat DOEN ze het toch prachtig met elkaar!

En voor allemaal (echt mea culpa als ik iemand vergeten ben) heel, heel fijne feestdagen. Liefs helma en hankees

• 23 December 2012 - 19:30

CoMu:

Dank je voor je verhalen. ik heb er van genoten en wil graag bij blijven. Als ik dan daar in kenia ben weet ik tenminste wat ik ongeveer voor vragen kan verwachten.
    Nogmaals dank en tot snel bijpraten.
    Groetjes...

• 24 December 2012 - 10:13

Ans En Tom:

Prachtig verhaal over het opvangcentrum zo vlak voor Kerstavond.
    Dus meteen een prima reden om jullie daar allemaal een hele prettige Kerst te wensen en een onvergetelijke jaarwisseling met veel geluk en gezondheid in 2013.

Liefs en groetjes,
    Ans en Tom

• 29 December 2012 - 18:45

Lindy:

Hallo!

Ik kijk er ook enorm naar uit om volgend jaar dit avontuur aan te gaan, mits ik door de selectie gesprekken heen kom. Leuk, ik heb ook een aantal van uw verhalen gelezen! Hebben de meiden zelf ook een blog? Die kan ik namelijk niet vinden. Tot wanneer blijven jullie nog? Succes nog verder!

Groetjes,
    Lindy